خبرگزاری کار ایران

کولاک در برخی از گردنه‌های همدان سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۳۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از وقوع کولاک در گردنه های این استان خبر داد و تقاضا کرد تا هموطنان از سفرهای غیرضرور به همدان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، مهرداد آهکی چهارشنبه شب افزود: در تمامی گردنه ها و مسیرهای کوهستانی استان همدان شاهد وقوع کولاک هستیم، کولاک در برخی گردنه ها مانند اسدآباد واقع در مسیر همدان-کرمانشاه و گرمک در مسیر همدان-قزوین سنگین است.

وی اظهار کرد: بارش برف و کولاک در برخی گردنه های همدان منجر به کاهش دید افقی به کمتر از ۵۰ متر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه هم اکنون تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی و شریانی همدان باز است، گفت: راهداران با وجود بارش سنگین برف و کولاک با انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی از انسداد راه ها جلوگیری کرده اند.

آهکی با بیان اینکه تقاضا می شود هموطنان از سفرهای غیرضروری به استان همدان خودداری کنند،افزود: در صورت ضرورت سفر حتما وضعیت راه ها از سامانه ۱۴۱ پیگیری شود و رانندگان از سلامت فنی خودروی خود و بخاری آن اطمینان حاصل کنند، باک سوخت را پر کرده و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

وی یادآور شد: ۳۵ راهدارخانه به همراه ۴۲ مجتمع خدمات رفاهی در استان همدان برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده آمادگی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز