خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر شهر اصفهان بیان کرد؛

حمایت قاطع از نمایندگان کارگری در شورای عالی کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۸۵۳

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: حمایت‌ها از نمایندگان کارگری ادامه دارد و امیدواریم تعیین مزد و دستمزد سال آینده به درستی و با بررسی تمامی جوانب در شورای عالی کار مورد تصویب قرار گیرد.

حمیدرضا امینی در گفت وگو با ایلنا در اصفهان اظهار کرد: در انتخابات فردا امیدواریم افرادی که شایسته هستند و با درد مردم آشنایی دارند پیروز میدان باشند، برخی کاندیداها که نماینده بخش کارگری هستند شناسایی شدند و تلاش شد تاحد امکان آنها را معرفی کنیم و امیدواریم بتوانند با راهیابی به مجلس، صدای رسای جامعه کارگری باشند.

 وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در شورای عالی کار شرایطی مشابه سالهای قبل وجود دارد؛ اما باید توجه داشت که حمایت ما از نمایندگان کارگری ادامه دارد و امیدواریم تعیین حقوق و دستمزد سال آینده به درستی و با بررسی تمامی جوانب در شورای عالی کار مورد تصویب قرار گیرد.

 دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان افزود: امروز حتی نمایندگان جامعه کارفرمایی نیز با افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده مخالفتی ندارند؛ زیرا اطلاع دارند که این افزایش می‌تواند به افزایش بهره‌وری و انگیزه کارگران کمک کند، لذا ضروری است شورای عالی کار با دقت و ریزبینی بیشتری به افزایش حقوق کارگران نگاه کند تا شاهد رشد مناسبی در این بخش باشیم.

وی گفت: با مطالبه‌گری و موضع‌گیری اجازه نخواهیم داد که حقوق کارگران ضایع شود و امیدواریم شورای عالی کار به افزایش حقوق و دستمزد کارگران توجه ویژه داشته باشد، در حال حاضر زنگ خطر اقتصادی زندگی این قشر شریف به صدا درآمده چرا که حقوق دریافتی‌شان با هزینه‌های زندگی و تورم موجود کاملاً متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز