خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

۳۰‌ هزار نفر عوامل اجرایی عهده دار امر انتخابات در استان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۹۶

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: ۳۰‌ هزار نفر عوامل اجرایی عهده دار امر انتخابات هستندـ و انتظار می رود شاهد مشارکت بسیار خوبی باشیم.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری روز جمعه یازدهم اسفند ماه در محل ستاد انتخابات لرستان مستقر در استانداری اظهار کرد: یک میلیون و ۵۴۴ هزار نفر در این استان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری واجد شرایط رای دادن هستند.

وی افزود: ۷۴ هزار و ۱۶۹ رای اولی براساس آمار کد ملی ها در استان داریم اما ممکن است به علت مهاجرت، آمار این رای دهندگان کاهش یابد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه انتخابات استان در هفت حوزه انتخابیه آغاز شده است، گفت: با پیش بینی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته امیدواریم مساله ای در انجام فرآیند انتخابات پیش نیاید.

یاوری بیان کرد: همچنین یک هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رای در استان فعال است و تمامی عوامل به نحو مقتضی و مطلوب آموزش دیده اند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابی شایسته فراهم است.

وی با بیان اینکه معیار و مولفه های مدنظر مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با تلاش همه دست اندرکاران استان تحقق پیدا می کند افزود: آمار نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان ۲۵۸ نفر است و در طول هفت روز تبلیغات چالش امنیتی و درگیری نداشتیم و فضای شور و رقابت و سالمی بر تبلیغات حاکم بود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار کرد: در پلدختر فضای رقابت و شور کاملا مشهود است اما مساله امنیتی خاصی نداریم و نیروهای امنیتی و نظامی در شهرستان هستند.

یاوری خاطر نشان کرد: شهروندان لرستانی از بین ۲۵۸ نامزد انتخابات مجلس ۹ نفر را برای ۷ حوزه ی انتخابیه، انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز