خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد؛

پیش‌بینی مشارکت بالای ۵۰ درصد مردم مازندران در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۷۲

استاندار مازندران گفت: برآوردی که ما بر اساس نظرسنجی‌ها داریم، مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود و امیدواریم نمایندگان قوی توسط مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور صبح جمعه در مسجد شکوهی ( دارالسلام) ساری با بیان اینکه مازندران جزء استان‌هایی است که انتخابات باشکوه و با انگیزه در آن شروع شده است، این اقدام را پاسخ به کسانی دانست که علیه انتخابات و مردم سالاری تلاش می‌کنند.

وی افزود: طی ۴۵ سال روش‌های مختلفی را در پیش گرفتند تاحمایت مردم را از انقلاب کمرنگ نشان دهند اما ملت وفادار ایران اسلامی شناخت عمیقی از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دارند و در همه عرصه‌ها نیز خودشان را نشان دادند .

استاندار مازندران با تاکید بر این که مدیون و خادم مردم هستیم، گفت: مردم در دنیا بی نظیر هستند و برآوردی که ما بر اساس نظرسنجی‌ها داریم، مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود و امیدواریم نمایندگان قوی توسط مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.

حسینی‌پور افزود: اراده مردم مازندران در حضور پای صندوق‌های رای بسیار جدی است و مردم علاقمند به انجام فریضه سیاسی و دینی هستند، همه امکانات و شرایط برای رای دادن مردم آماده است و صندوق‌های رای سیار نیز به اندازه کافی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز