خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات فارس اعلام کرد؛

بیش از ۳۴۶ هزار از مردم استان تاکنون رأی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۱۵

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: تا ساعت ۱۱:۱۰ امروز، ۱۱ اسفندماه بیش از ۳۴۶ هزار و ۲۳۳ نفر از مردم استان رأی خود به صندوق‌های اخذ رأی انداختند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۱ اسفندماه با حضور شعبه اخذ رأی حافظیه که برای نخستین بار در این مکان تاریخی فرهنگی، شعبه اخذ رأی تعبیه شده است، در جمع خبرنگاران حضور یافت.

وی ادامه داد: از ساعت ۸ صبح امروز، ۱۱ اسفندماه فرایند اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور گسترده مردم آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

قزلسفلی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در استان فارس فعال هستند، در خصوص امکان تمدید مهلت شرکت در انتخابات گفت: برابر درخواست‌هایی که می‌شود با اعلام وزارت کشور، ساعت برگزاری انتخابات تمدید می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات فارس اظهار کرد: تا ساعت ۱۱:۱۰ امروز بیش از ۳۴۶ هزار و ۲۳۳ نفر از مردم فارس توانسته‌اند رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی از مردم استان فارس خواست تا رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و سپس افزود: تمام همکاران ما در ستاد اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات تمهیدات لازم را آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز