خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مظاهری رأی خود را به صندوق انداخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۲۹

آیت‌الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید، ضمن انداختن رای خود در صندوق‌های انتخاباتی، طی پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور و شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله العظمی حسین مظاهری از مراجع تقلید، ضمن انداختن رای خود در صندوق‌های انتخاباتی،  طی پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور و شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مظاهری به شرح ذیل است: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، عرصۀ اِعمال حقّ سرنوشت مردم و ظهور اتّحاد ملّی و جمهوریّت است. از این رو مردم بزرگوار و صبور، به امید خداوند متعال، با وجود همۀ مشکلات و گلایه‌ها، خصوصاً معضلات طاقت‌فرسای اقتصادی و اجتماعی، با مشارکت در انتخابات، از حقّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد و در کمال آگاهی و تقوا، بر معیار حق و بر اساس انتخاب اصلح، تصمیم‌گیری خواهند نمود.

چنانکه وظیفه و تکلیف انتخاب‌شوندگان نیز برای اداءِ مسئولیت‌های شرعی و قانونی خود و خدمت بی‌منّت به ملّت نجیب و بزرگوار ایران و پای‌بندی به دین و اخلاق و قانون و پیگیری مجدّانه و صادقانۀ مطالبات به‌حقّ مردم، سنگین و خطیر است و باید بدانند که مشروعیّت آنان در گرو توجّه و التزام دائمی به این امور خواهد بود.

از خداوند تعالی صلاح و سداد و سرافرازی ملّت عظیم‌الشّأن ایران را مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز