خبرگزاری کار ایران

صندوق های آخر رای به مرزهای خراسان رضوی منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۴۹

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: یگان‌های مهندسی ارتش در شمال شرق صندوق‌های اخذ رای و ملزومات انتخابات را در روزهای گذشته به سه شهرستان واقع در نوار مرزی خراسان رضوی منتقل کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهارکرد: ۲۰ خودرو از یگانهای فنی، صندوق های اخذ رای و ملزومات لازم را به شهرستانهای صالح آباد، تایباد و بخش «سمیع آباد» شهرستان تربت جام منتقل کردند.

وی بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات در شهرها و روستاها ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش اظهار کرد: با توجه به نزولات آسمانی خوبی که در این چند روز شاهد بودیم و مشکلاتی در برخی مسیرهای سخت گذر در شهرستاهای تایباد و صالح آباد بوجود آورد، همکاران خود را برای بازگشایی این مسیرها اعزام کردیم.

آذریان اضافه کرد: جان برکفان ارتش خود را در کنار مردم و ستاد انتخابات می دانیم و اعلام کمک خود را به ستاد انتخابات اعلام کرده ایم.

وی همچنین گفت: فرماندهی ارتش در شمال شرق چهار فروند بالگرد برای کمک احتمالی در شرایط خاص آماده کرده که این موضوع را به ستاد انتخابات خراسان رضوی و شمالی اعلام کرده ایم.

چهار میلیون و ۷۵۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۵۰ هزار نفر رای اولی اند و برای نخستین بار در صحنه انتخابات و مشارکت سیاسی حضور می یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز