خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

۱۵۲ هزار کرمانشاهی رای خود را به صندوق انداختند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۵۷

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت بیش از ۱۵۲ هزار کرمانشاهی در انتخابات، تا ساعت ۱۲ ظهر امروز (یازدهم اسفند) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی شعبانی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور کرمانشاهیان در انتخابات گفت: فرآیند انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر، بیش از ۱۵۲ هزار نفر در سراسر استان رای خود را به صندوق انداخته اند.

شعبانی با اشاره به برقراری آرامش کامل در تمام شعب اخذ رای، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات نداشته ایم.

وی ساعت پایانی انتخابات را ساعت ۱۸ اعلام و تصربح کرد: این زمان قابل تمدید است، اما درخواست ما از مردم این است که حتما در ساعات خلوت مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

شعبانی تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را بیش از ۱.۶ میلیون نفر اعلام و تصریح کرد: به میزان ۱۵ درصد بیش از این جمعیت، تعرفه تامین شده و توزیع آن در سطح شعب صورت گرفته و مشکلی در این زمینه نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پیش بینی افزایش مشارکت در این دوره انتخابات خبر داد و افزود: طبق نظرسنجی های معتبر صورت گرفته مشارکت این دوره بیش از دوره گذشته خواهد بود.

شعبانی گفت: بازهم از مردم درخواست داریم رای دادن خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند تا دچار مشکل نشده و ازدحام در شعب نداشت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز