خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

اعلام ٣٩ تخلف جزیی در گزارش اولیه انتخابات خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۹۰

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات خراسان رضوی از اعلام ٣٩ تخلف جزیی در گزارش اولیه انتخابات استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن نجات در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: ۵۶ بازرس ویژه داریم که تعدادی از وزارت کشور هستند و در استان بطور دائم مراحل انتخابات را رصد می‌کنند؛ تا این لحظه شرایط آرام و تحت کنترل است.

وی ادامه داد: از صندوق های سیار در مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز سرکشی صورت گرفته است.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات به وضعیت روستاهای صعب العبور اشاره کرد و افزود: شرایط در این مناطق کاملا پایدار است و وضعیت دسترسی به اینترنت برای تمامی شعب نیز کاملا برقرار است.

نجات بابیان اینکه ۳۹ گزارش تخلفات جزیی در گزارش اولیه داشتیم، تصریح کرد: این تخلفات همانجا حل می شود و تا کنون گزارش حادی که ما ورود پیدا کنیم صورت نگرفته و همانجا مدیریت شده است.

وی ادامه داد: طیفی از این گزارش ها مردمی است و طیفی مربوط به طرفداران و همچنین طیف اصلی و اساسی مربوط به بازرسان مورد وثوق ما است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات در خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه در این انتخابات تعرفه‌های برگ رای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان چسبیده به یکدیگر هستند و امکان اشتباه و جابجایی رای دهنده در واریز به صندوق‌ها وجود دارد در انتهای روز تفکیک شده و آرا محاسبه خواهد شد.

وی گفت: از جمله تخلفات کوچک رخ داده در برخی شعب که البته در محل اخذ رای رفع و رجوع شده می‌توان به نوشتن برگه رای توسط مسئولین برگزاری انتخابات و نیز دیوار نویسی اسامی نامزدها در اطراف شعب اشاره کرد که تذکرات لازم داده شد و در همان محل اخذ مرتفع شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش و عضو هیات بازرسی انتخابات نیز اظهارداشت: از مدارس درگیر اخذ رای بازرسی صورت گرفته است و  در بازدیدها تمام صورت جلسات اخذ رای هیات اجرایی نظارت و تعرفه انجام شده و نسبت به سنوات گذشته خیلی خوب بوده است.

وی به همکاری رسانه ها و اهمیت نقش آنان در انتخابات ۱۴۰۲ اشاره خاطر نشان کرد: انعکاس اخبار نیز عالی بوده و تمام رسانه ها سنگ تمام گذاشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: پایه های دوم متوسطه در کنار ناظرین دیگر شاهد سلامت رای در انتخابات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز