خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات فارس خبرداد؛

رای‌گیری تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۲۳

اعلام نتیجه حوزه شیراز و زرقان قطعا به صبح فردا موکول می‌شود

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: رای‌گیری تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد اما در صورت درخواست حوزه‌ها و موافقت وزارت کشور و شورای نگهبان، امکان تمدید تا ساعات پایانی شب وجود دارد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزلسفلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: نتایج برخی حوزه‌ها در شهرستان‌ها در آخرین دقایق امشب اعلام خواهد شد اما اعلام نتیجه حوزه شیراز و زرقان قطعا به صبح فردا موکول می‌شود.

وی گفت: به‌رغم پراکندگی جغرافیایی زیاد، عوامل شعبات سیار و ثابت در شهرها و روستاها از ۶ صبح مستقر شدند، صورتجلسه اولیه امضا و بارگذاری و سامانه برخط آماده اخذ آرا شد و رأس ساعت ۸ در همه شهرستان‌ها همکاران ما در ۳۵۱۴ شعبه میزبان رای‌دهندگان بودند.

قزلسفلی با بیان اینکه در همان ۳ دقیقه اول، ۱۳۳ رای در سامانه ثبت شده است، گفت: نظم در اخذ آرا به شکل مطلوبی حاکم بود و همکاران من در شعب اخذ رای، همه آثار تبلیغاتی که مربوط به نامزدهای انتخاباتی بود را جمع آوری کردند.

وی آخرین آمار دریافتی از شعب سراسر استان تا ساعت ۱۴:۳٠ دقیقه را حدود ۷۷٠ هزار نفر اعلام کرد که این تعداد، حکایت از مشارکت ۲٠ درصد از مردم تا ساعت مذکور را دارد.

رئیس ستاد انتخابات فارس  با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس شیفت صبح روز شنبه تا ساعتی دیگر انجام و اعلام خواهد شد، در خصوص تخلفات احتمالی صورت گرفته در شعب مختلف استان گفت: مرجع رسیدگی به تخلفات نیستیم و اطلاعی در این زمینه نداریم.

وی تصریح کرد: هر گونه شایعه در خصوص کمبود تعرفه در شعب را تکذیب می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز