خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

341 هزار نفر در استان همدان رای دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۷۷

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۳۴۱ هزار نفر تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز رای دادند که ۵۱ درصد از رای دهندگان آقا و مابقی خانم هستند.

به گزارش ایلنا، حسن رضانیا روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان و در جمع خبرنگاران افزود: آمارها بیانگر این است که میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دور یازدهم بیشتر است.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ۱۱۵ هزار رای، بهار و کبودرآهنگ با ۶۵ هزار رای و ملایر ۵۱ هزار رای پیشتاز مشارکت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: بیشترین میزان استفاده از مدرک هویتی با ۸۵ درصد مربوط به کارت ملی، ۱۱ درصد شناسنامه، سه درصد گواهینامه و مابقی سایر مدارک است.

رضانیا ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عالی است و به مردم می‌بالیم و شرمنده مردم می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از هر صنف و قشری در شعب اخذ رای حضور یافتند و این باعث افتخار همه افرادی است که کشورشان را دوست دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رای تدارک دیده شده و در صورت اعلام نیاز، مشکلی در تامین تعرفه وجود ندارد.

رضانیا با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه امنیتی گزارش نشده است افزود: بیش از چهارهزار نفر از عوامل انتظامی به همراه نیروهای سپاه و بسیج از شعب اخذ رای حفاظت می کنند.

وی تصریح کرد: تخلفات خاصی رخ نداده چرا که با متخلفان سخت برخورد می شود با این حال تعدادی دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز