خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

آمار و درصد مشارکت در انتخابات اعلام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۱۷

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آمار و درصد مشارکت در انتخابات به صورت متمرکز توسط ستاد انتخابات استان پس از پایان رأی‌گیری، تجیمع و اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری جمعه یازدهم اسفندماه، در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در روز انتخابات، گفت: تاکنون مشکل خاصی در سطح استان برای برگزاری انتخابات وجود نداشته و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: آمار و درصد مشارکت در انتخابات به صورت متمرکز توسط ستاد انتخابات استان پس از پایان رأی‌گیری، تجیمع و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، میزان مشارکت براساس جمعیت و وضعیت استان‌ها سنجیده و تصمیم‌گیری می‌شود و وضعیت اصفهان نسبت به شرایط خود سنجیده خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: اخذ رأی از تمام مناطق استان به جز یک روستا با ۲۰ خانوار در بخش فریدونشهر انجام شده است.

جان‌نثاری ادامه داد: در روستای وزوه در شهرستان فریدونشهر به دلیل شرایط جوی و مسدود بودن راه‌های ارتباطی موفق نشده‌ایم از اهالی این روستا اخذ رأی داشته باشیم و بالگرد نیز نتوانست در این روستا پرواز داشته باشد اما در سایر مناطق استان با استفاده از مسیرهای ارتباطی یا بالگرد فرایند انتخابات در حال انجام است.

وی در خصوص تخلفات انتخابی نیز، متذکر شد: تاکنون گزارشاتی از تبلیغات در زمان غیرقانونی اخذ شده است اما صحت آنها مستند نشده از این رو به هیأت نظارت ارجاع داده‌ایم تا در صورت صحت، برخوردهای لازم انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: از شخص کاندیداها تاکنون تخلفی مشاهده نشده است.

جان‌نثاری در مورد تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی در روز شنبه، گفت: طبق گفت‌وگو با مدیرکل آموزش و پرورش استان مقرر شد، هماهنگی با کارگروه‌های اجرای انتخابات در شهرستان‌های بزرگ داشته باشند و آمار مدارسی که در آنها شمارش آراء به طول می‌انجامد اخذ و به صورت موردی تعطیل شود و به اطلاع معلمین شاغل در این مدارس و دانش‌آموزان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز