خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

روند اطلاع‌ رسانی دراین دوره از انتخابات متفاوت بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۲۲

استاندار اصفهان گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، جمعه یازدهم اسفندماه، در جریان بازدید از کمیته‌های ستاد انتخابات استان اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته و این حضور مثال زدنی در بسیاری از شهرستان‌های استان موجب شگفتی بوده است.

وی ادامه داد: با فرایند و فضایی که برای تبلیغات مهیا شد و معرفی در حوزه‌های انتخابیه و حتی فضای مجازی باعث شد که مردم نسبت به روند کار و توانمندی نامزدها یک نگاه آگاهانه پیدا کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه انتظار می‌رود که یک تصویر بسیار شورانگیز و حماسی در سطح استان و کشور را شاهد باشیم، گفت: با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره توسط کمیته اطلاع‌رسانی مخابره می‌شود و باری که اصحاب رسانه بر دوش خود دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.

وی افزود: با بازدید اخبار و برگزاری جلسات مشخص شد که حجم داده‌ها بالا و ارتباط گیری مردم با این رویداد بزرگ متفاوت با دوره‌های گذشته بوده و البته بار اصلی آن بر دوش اصحاب رسانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز