خبرگزاری کار ایران

کمال حسین پور چهار سال دیگر در مجلس ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۲۷

فرماندار پیرانشهر گفت: کمال حسین‌پور نماینده کنونی، مردم سردشت، پیرانشهر و میرآباد به مجلس دوازدهم راه یافت.

به گزارش ایلنا، خضر کاک درویشی در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: از مجموع ۶۸ هزار و ۴۳۰ رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه کمال حسین‌پور توانست بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص دهد و برای دومین بار به عنوان نماینده مردم سردشت و پیرانشهر وارد مجلس شود.

وی اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه  کنال حسین پور با کسب ۴۴ هزار و ۵۲ رای منتخب مردم وفایق عبدالله زاده با هفت هزار و ۷۸۹ رای، سوران معروفی با ۶ هزار و ۱۶۶ رای و مینا ستاری با ۲ هزار و ۸۶۴ رای در جایگاه های بعدی قرار دارند.

فرماندار پیرانشهر گفت: از مجموع داوطلبان تایید صلاحیت نهایی شده در این حوزه انتخابیه، ۶ نفر مرد و یک زن تایید صلاحیت شدند اما پس از شروع فعالیت تبلیغاتی و ۷۲ ساعت قبل از شروع رای گیری سه داوطلب این حوزه انصراف دادند.

کاک درویشی بیان کرد: امسال ۱۶۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه در این حوزه پیش بینی شده بود که ۷۲ شعبه در شهرستان پیرانشهر و ۹۳ شعبه در شهرستان های سردشت و میرآباد قرار داشت.

گفتنی است؛ «کمال حسین‌پور» در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سردشت و پیرانشهر نیز با ۳۵ هزار و ۶۹۷ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه به مجلس راه یافته بود وی نخستین نماینده مجلس در جنوب آذربایجان غربی است که در ۲ مجلس یازدهم و دوازدهم حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز