خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد؛

نتیجه نهایی انتخابات در 14حوزه انتخابیه فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۹۰۱

رئیس ستاد انتخابات فارس امروز ۱۲ اسفندماه اسامی قطعی منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی گفت: در حوزه انتخابیه اقلید مسلم صالحی با ۱۴۲۳۳ رای، در حوزه آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان رحیم زارع با ۲۲۵۷۰ رای، در حوزه انتخابیه کازرون، کوه چنار غلامرضا دهقان ناصرآبادی با ۳۸۶۱۸ رای و در حوزه انتخابیه جهرم و خفر محمدرضا رضایی کوچی با ۵۴۵۳۵ رای اکثریت آرا را به خود اختصاص دادند.

در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت محمد جواد عسکری با ۴۲۰۱۰ رای، حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا اردوان اکبرپور با ۱۴۴۶۸ رای، حوزه انتخابیه لامرد و مهر سید موسی موسوی با ۲۵۱۶۷ رای، حوزه انتخابیه لارستان، گراش، خنج، اوز و جویم سید علا الدین بروجردی با ۳۹۹۲۴ رای، در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه غلامرضا توکل شوریجه با ۲۰۵۲۶ رای و در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان، فرهاد طهماسبی با ۳۳۵۱۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین حوزه انتخابیه فسا حسنعلی محمدی با ۱۴۷۳۶ رای، در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین محمدمهدی فروردین با ۳۶۶۶۴ رای و در حوزه ممسنی و رستم امید نصیبی با رای ۳۶۹۷۸ منتخب شدند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اسفندیار عبدالهی با ۱۸۵۹۸ رای و سیروس سجادیان با ۱۴۵۳۰ رای به دور دوم راه یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز