خبرگزاری کار ایران

با اعلام ستاد انتخابات کشور:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۹۰۴

حجت‌السلام محمد سبزی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایلنا و بر اساس اعلام روز شنبه ستاد انتخابات کشور، حجت‌السلام محمد سبزی به عنوان نماینده منتخب ساوه و زرندیه با کسب 18 هزار و 88 رأی از مجموع 87 هزار و 457 رأی مأخوذه، با کسب بالاترین آرا گوی سبقت را از رقبا ربود و موفق شد به بهارستان راه پیدا کند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز گذشته 11 اسفندماه برگزار شد.

برای این دوره از انتخابات در استان مرکزی 1086 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده بود که 746 شعبه آن ثابت و 340 شعبه سیار و 620 شعبه پیش‌بینی شده در این آزمون سیاسی شهری و 466 شعبه روستایی بود.

یک میلیون و 140 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری استان مرکزی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات بودند و از این تعداد 19 هزار نفر رأی اولی بود.

بیش از 30 هزار نفر در استان مرکزی دست اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود.

استان مرکزی از 6 حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، خمین، محلات و دلیجان، ساوه و زرندیه، شازند و تفرش، فراهان و آشتیان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز