خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس پلیس راهور فارس مطرح کرد؛

نقش بسزای همیاران مهربان ترافیک در کاهش تصادفات درون شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۱۳

اعضای هیات مدیره و خیرین مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با جانشین رییس پلیس راهور فارس و رئیس پلیس شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا، جانشین ئییس پلیس راهور استان فارس در این دیدار با بیان اینکه همیاران مهربان ترافیک افرادی متعهد و نیک اندیش که از آگاهی و درک اجتماعی بالایی برخوردارند بیان داشت این عزیزان یاری دهندگان ما در اجرای هر چه بهتر قانون، کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی هستند.

سید فرج الله موسوی افزود: همیاران مهربان ترافیک اغلب اوقات فراغت خود را وقف نظم دهی و امنیت ترافیک در سطح شهر داشته اند و این روند هنوز هم استمرار دارد.

وی ادامه داد:  در ایام معمول در معابر و تقاطع های پرتردد و با حجم بالای ترافیک و در برخی از مناسبت ها ملی شامل ایام نوروز در اطراف مکان های تاریخی و زیارتگاهی ، ورودی و خروجی شهر و ایام محرم و دیگر مراسم ها در مکان های که پلیس مشخص کرده است اقدام به خدمات رسانی داشته اند.

وی افزود : عملکرد مطلوب همیاران مهربان ترافیک در کلانشهر شیراز و تذکرات آنان با زبان لین در خصوص پیشگیری از تخلفات رانندگی موجب کاهش تصادفات در درون شهر شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه فرماندهی انتظامی فارس، فرماندهی خدوم، متعهد، ولایت مدار و پای کار مردم است، عنوان داشت: همیاران مهربان ترافیک هفت سال به شکل مستمر در تقاطع های پرتردد سطع شهر بدون چشم داشتی ایفای نقش می کنند.

سید عبدالرضا دستغیب دست یابی به نظم و امنیت پایداری بدون حمایت های بی دریغ مردم و مسئولان میسر نخواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا همیاران بسیار موثر هستند و آمادگی کامل را دارند در طول سال کار فرهنگی را به نحو مطلوب انجام دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از طرف مجمع خیرین هدایایی به سرهنگ فرج الله موسوی به نمایندگی از فرماندهی انتظامی فارس سردار رهام بخش حبیبی اهدا شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز