خبرگزاری کار ایران

برخی مدارس کوهرنگ سه شنبه غیرحضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۹۰

آغاز ساعت کاری برخی ادارات از ۹ صبح

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به بارش برف و برودت هوا و یخبندان بودن مسیرهای شهرستان گفت:فعالیت آموزشی برخی مدارس شهرستان روز سه‌شنبه ۱۵اسفندماه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهباز اکبری دوشنبه افزود: با توجه به بارش برف و و یخبندان و احتمال لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان فعالیت آموزشی مدارس در تمام مقاطع بخش مرکزی و صمصامی به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، فعالیت مدارس در بخش بازفت و نیروهای بومی و ساکن به صورت حضوری و فعالیت خود را از ساعت ۹ آغاز خواهد کرد.

به گفته وی، شروع ساعت کار ادارات ونهادهای دولتی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسانی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۹ صبح است.

وی افزود: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی جدید از صبح امروز تا کنون حدود ۲۰سانتی متر بارش برف در این شهرستان بوده و همچنان بارش برف ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از آغاز بارش برف و باران در برخی نقاط استان خبر داده بود و در این سامانه بارشی محورهای دشت‌زرین، بخش‌آباد، گردنه‌های چری و شاهمنصوری متاثر از بارش برف است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی برای بارش‌های امروز هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز