خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

790 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۱۷

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با همت همکاران گروه انسداد شرکت و مامور ماده 30 شهرستان قزوین و با حمایت و همراهی نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون 790 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش ایلنا، منصور ستوده درباره انسداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان قزوین گفت: این اقدام ضمن حفظ و حراست از منابع آبی استان، تضمین کننده حیات دشت قزوین و اقدامی در جهت توسعه پایدار استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین افزود: عملیات گسترده احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که از سال 93 شروع شده، همچنان با اراده و عزم جدی توسط عوامل اجرایی این شرکت در حال انجام و پیگیری است و بی تردید، همکاری و همراهی مجموعه مسئولین استان و مراجع قضایی و انتظامی، گامی مؤثر در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به عملیات گسترده انسداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان قزوین تصریح کرد: با انسداد پاه‌های غیرمجاز در شهرستان قزوین حدود 5.5 میلیون مترمکعب آب در سال به تعادل سفره‌های آب زیرزمینی کمک شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین یادآور شد: ما در چارچوب قوانین و مقررات تمام تلاش و توان خود را جهت حفظ و احیاء دشت قزوین بکار خواهیم گرفت و امیدوارم مردم فهیم استان نیز با مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در انجام این مهم ما را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز