خبرگزاری کار ایران

ناوگان حمل و‌نقل جاده ای آذربایجان غربی زیر ذره بین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۲۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از رصد کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی مدقالچی اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی بر این تلاش هستیم که سفرهای ایمنی را برای هموطنان در سطح آذربایجان‌غربی فراهم کنیم.

وی افزود: از این رو رصد کامل ناوگان حمل و نقل مسافر به صورت مداوم آغاز شده و در طول اجرای طرح نیز ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان با آمار بالای جابجایی مسافر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به منظور رعایت حقوق شهروندی و در راستای ایجاد امنیت سفر مقادیری از قبیل رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی و سایر موارد فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدقالچی تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در طول سال به صورت مداوم انجام می‌پذیرد و در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ این بازدیدها با همکاری پلیس راه انجام خواهد گرفت و از مردم درخواست داریم هرگونه شکایات خود از این ناوگان را با سامانه ۱۴۱ در میان گذاشته و پیشنهادات و انتقادات خود را از این طریق مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز