خبرگزاری کار ایران

اجرای آیین درختکاری و مراسم پاک‌سازی در محوطه ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۷۱۷

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: به مناسبت روز و هفته درختکاری پاک‌سازی در محوطه ورودی میراث جهانی تخت جمشید برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، محمد ثابت اقلیدی به کاشت درخت نمادین نوروز در این مجموعه جهانی اشاره کرد وگفت: این برنامه با هدف ترویج و توجه مردم نسبت به حفظ میراث طبیعی و تاریخی به عنوان سرمایه‌های ملی استان فارس برگزار شد. او افزود: این مراسم با استقبال فراوان  از سوی همیاران میراث فرهنگی مواجه شد.

طی این مراسم از دست اندرکاران برگزاری این آیین تقدیر وتشکر بعمل آمد.

همچنین این برنامه با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان مرودشت، انجمن مردم نهاد میراث جاویدان پارس بوم و گردشگران سرو، اداره کل منابع طبیعی استان، مسئول میراث طبیعی استان و جمعی از دوستداران میراث طبیعی برگزار شد.

گفتنی است به مناسبت روز و هفته درختکاری مراسم پاکسازی مجموعه جهانی تخت جمشید و آیین درختکاری با همکاری مدیر مجموعه میراث جهانی تخت جمشید و با حضور مدیران و مسولان فرهنگی و اجرایی استان همچنین اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد، دوستداران محیط‌ زیست، پاکبانان و کارکنان مجموعه جهانی تخت جمشید به‌منظور ایجاد منظر و محیطی تمیز و زیبا با رویکرد فرهنگ‌سازی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز