خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبرداد؛

جاده تنگ خیاره_لپویی پیش از نوروز به بهره‌برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۷۵۴

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی فارس پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰ درصد ورود خودرو‌ها به شیراز در ایام نوروز از مسیر آزاد راه صورت بگیرد و برای تسهیل عبور و مرور جاده تنگ خیاره_لپویی تا پیش از آغاز سال جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، محمودرضا طالبان در خصوص عدم تکمیل قطعه هفت و احتمال بروز ترافیک در محل تلاقی با آزادراه با جاده قدیم شیراز _ بیضا در ورودی شمال غرب شیراز گفت: مسیر بزرگراهی شیراز _ اصفهان از دروازه قران به شیراز وارد می‌شود، اما امسال با افتتاح آزادراه پیش بینی می‌کنیم ۶۰ تا ۷۰ درصد خودرو‌ها به دلیل کوتاه‌تر شدن مسیر از طریق آزادراه وارد شیراز شوند.

وی افزود: از آنجا که گویم در حال حاضر گنجایش این حجم از خودرو را ندارد، ما مسیر تنگ خیاره به لپویی را که یک پروژه مصوب بود، از اوایل سال گذشته شروع کردیم.

به گفته طالبان این پروژه از قبل وجود داشته، اما تا سال گذشته به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تأکید کرد: همه تلاش مان را می‌کنیم جاده تنگ خیاره به لپویی که ما در حال احداث آن هستیم و موجب اتصال آزادراه به بزرگراه با راه اصلی میشود، تا عید به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: مسیر تنگ خیاره به صورت بزرگراه ساخته میشود و چهار خط خاکبرداری شده، اما تا شب عید راه اصلی آن با دو خط به‌بهره‌برداری می‌رسد.

طالبان با بیان اینکه تمام پل‌ها احداث شده و خاکبرداری انجام شده است، گفت: قطعات یک و سه قطعا تا عید به بهره‌برداری می‌رسد، اما قطعه وسط ممکن است با اختلاف ۱۰، ۱۵ روزه آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز