خبرگزاری کار ایران

تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در مجموعه‌های تفریحی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۴۹

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص به‌روزرسانی یک شهربازی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری کلانشهر اصفهان، ظرفیت ویژه بازی‌های مجازی (VR) تحت عنوان «مجازی بازی» در سال جدید ۱۴۰۳ به این مجموعه تفریحی اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید ساکت با اشاره به سرمایه‌گذاری ویژه صورت گرفته در حوزه بازی‌های مجازی اظهار کرد: با آغاز فصل جدید فعالیتی از زمستان ۱۴۰۰ تاکنون تلاش ویژه‌ای درخصوص جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در عرصه‌های عملکردی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این شهربازی می‌تواند به ظرفیت تفریحی ویژه شهر تبدیل شود، ادامه داد: از دو سال اخیر تاکنون قرارداد بیش از ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی در این مجموعه تفریحی منعقد شده که بخشی از آنها با آغاز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بیان کرد: از جمله پروژه‌های مدنظر شرکت که در سال جدید رونمایی خواهد شد، بازی‌های مجازی یا VR است که عمده تلاش ما برای جذب به روزترین و متنوع‌ترین بازی‌ها در عرصه بازی‌های مجازی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مکانی ۸۰۰ متر مربعی در آستانه سال ۱۴۰۳ و با جذب سرمایه‌گذاران بازی‌های نوین و ترکیبی از بازی‌های تحرکی، حقیقی و مجازی به این بخش اختصاص داده شده است.

ساکت ادامه داد: در همین راستا ۱۲ بازی مجازی و ۶ بازی تحرکی و مجازی به ظرفیت این شهربازی اضافه خواهد شد که می‌تواند پذیرای طیف جدید، وسیع و متنوع‌تری از گردشگران در نوروز۱۴۰۳ باشد.

وی گفت: باتوجه به گذشت بیش از ۱۰ سال از تأسیس این شهربازی و شکل‌گیری نیاز مشتری به بازی‌های جدید و یا نزدیک به پروژه‌های تفریحی روز دنیا، به همین منظور اجرای پروژه‌های پرطرفدار جدید در پهنه‌های عملکردی این شرکت تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز