خبرگزاری کار ایران

بر اثر بارش باران؛

جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۰۵

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش باران و مه غلیظ صبح امروز، شنبه تردد در جاده‌ها بویژه در نیمه شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش ایلنا، یوسف بنی اسدی در این باره اظهار داشت: هم اکنون بارش باران سطح جاده‌ها در قوچان، فریمان، باخرز، سرخس، مشهد، تربت جام، مه ولات را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بزرگراه های تربت حیدریه- باغچه، باغچه- نیشابور و آزادراه مشهد- باغچه تحت تاثیر بارشهای لغزنده گزارش شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ترافیک روان در مسیرهای جاده‌ای استان خبر داد و بیان داشت: مه غلیظ دید افقی رانندگان در جاده تربت جام- صالح آباد در محدوده کله مل و آزادراه باغچه- مشهد را کاهش داده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، بارش باران که از دیروز در شمال استان آغاز شده، به تدریج و با شدت و ضعف تا روزهای میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت همچنین وقوع آبگرفتگی و روان آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز