خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

مقدمات پذیرایی از مهمانان نوروزی در گیلان فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۷۳

استاندار گیلان با بیان اینکه مقدمات پذیرایی از مهمانان نوروزی در استان فراهم است، گفت: حضور مسافری=ان و گردشگران نوروزی در گیلان منجر به رونق و شکوفایی اقتصادی استان می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در رزمایش طرح نوروزی پلیس در گیلان اظهار کرد: پلیس طلایه دار امنیت و نظم بخشی در جاده‌ها و محورهای ترافیکی است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها در تسهیل بخشی ترافیک در ایام نوروز بیان کرد: گیلان مقصد گردشگران و مسافران زیادی در ایام نوروز و تعطیلات است و روان سازی و کنترل ترافیک محورها در این استان بسیار اهمیت دارد.

عباسی با اشاره به بهره برداری آزادراه رشت _ قزوین در محدوده رودبار اضافه کرد: افتتاح باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین کمک بزرگی در. گشایش ترافیکی ورودی گیلان می‌کند.

به گفته وی باقیمانده آزاد راه رشت _ قزوین با تخصیص اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در سفر نخست هیأت دولت به گیلان روند اجرایی به خود گرفت و در روزهای آتی با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری می‌رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مقدمات پذیرایی از مهمانان نوروری در استان فراهم است، گفت: حضور مسافرین و گردشگران نوروزی در گیلان منجر به رونق و شکوفایی اقتصادی استان می‌شود.

عباسی با اشاره به سنت قدیمی چهارشنبه سوری اضافه کرد: حفظ امنیت و آرامش در شب چهارشنبه سوری و اجرای این سنت کهن در گیلان مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم نظم بخشی مراسم چهارشنبه سوری در گیلان افزود: با برهم زنندگان نظم و امنیت در مراسم چهارشنبه پایان سال برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز