خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی بازار کالا و خدمات در آستانه نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۶۳

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از اجرای طرح نظارتی ویژه جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار طی بازه زمانی ۱۵ اسفندماه جاری تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف استان فارس که همراه با همایش فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج اصناف در شیراز برگزار شد، با اشاره به همزمانی ماه رمضان و نوروز گفت: ضرورت دارد کنترل، نظارت و بازرسی‌ از واحدهای صنفی و سطح بازار بر اساس قانون و مقررات صورت گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان فارس گفت: آنچه می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کمیسیون نظارت براصناف موثر و کمک کننده باشد، تعامل و رعایت قانون و مقررات است.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و با هدف ایجاد آرامش در سطح جامعه، طرح نظارتی ویژه جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت از ۱۵ اسفند آغاز شده است و تا پایان فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیرکل صمت فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: بسیج در تمامی موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... بدون هیچ چشمداشتی همکاری تعامل و همراهی لازم را داشته است، همچنان‌که در تامین، توزیع، کنترل و تنظیم بازار نیز بسیج اصناف در مبحث نظارت بر بازار همکاری مستمر ومنظمی دارند و اداره صمت هم در راستای بهبود فضای کسب وکار کمک‌های لازم را انجام داده و این مهم استمرار دارد.

ایزدی یادآور شد: استان فارس دارای بیش از ۱۸۰هزار صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی و ۵۶۲ اتحادیه و ۳۶ اتاق اصناف است که نشانگر حوزه گسترده اشتغال در استان است.

وی گفت: هم‌استانی‌ها و مسافرین نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و... گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان اداره کل صمت فارس ارائه دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز