خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

39 مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۷۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ایام نوروز امسال ۳۹ مجتمع خدماتی رفاهی به‌همراه ۲۶ راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران الزام دارند، افزود: کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌همراه سایر دستگاه‌های عضو کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به‌صورت ویژه با نظارت بر این اماکن، زمینه استقبال و خدمات‌رسانی به مسافران را فراهم می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه‌کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها تمام بخش‌ها اعم از آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی و همچنین نمازخانه‌های بین راهی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

به گفته حق لطفی، با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز امسال راهدارخانه‌های مهم استان نیز در شرایط اضطراری و در صورت تقاضا، مسافران را اسکان می‌دهند.

وی عنوان کرد: در کنار نظارت و کنترل عملکرد و نحوه خدمات این مجتمع‌ها، مسافران نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمع‌ها موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها انعکاس دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز