خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور فرش اداره کل صمت استان خبرداد؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه تولیدکنندگان  فرش دستباف در استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۱۰

رئیس اداره امور فرش اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت :  دوره آموزشی ویژه تولید کنندگان فرش دستباف با هماهنگی مشاور امور بانوان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و با تدریس مازیار میر استاد معین مرکز ملی فرش ایران در حوزه تخصصی بازاریابی و فروش فرش دستباف برگزار شد.

به گزارش ایلنای گلستان، عبدالوهاب صحنه با بیان این که این دوره آموزشی ۳۴ واحد تولیدی و فروش فرش دستباف برگزارشد گفت: پیرو سلسله کارگاه‌های توانمندسازی بانوان کار آفرین استان گلستان در راستای ارتقای اثر بخشی بانوان بمنظور تجاری‌سازی فعالیت‌های اقتصادی این قشر پر تلاش و ارزشمند، کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش فرش دستباف، مقدمه‌ای بر برندسازی " با حضور تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف در اقصی نقاط استان گلستان با بهره مندی از تدریس دکتر مازیار میر استاد معین مرکز ملی فرش ایران در محل سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبد به مدت یک روز کاری برگزار شد.

وی گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون ارتقای سطح آشنایی فروشندگان ایرانی فرش دستباف با مدیریت فروش و رفتار مصرف کننده، مدیریت ارتباط با مشتریان و ویژگی‌های فروشنده فرش دستباف، مبانی حضور در نمایشگاه‌ها، مبانی مهندسی فروش و اصول و فنون مذاکرات تجاری و کانالهای فروش آنلاین آشنا شدند.

رئیس اداره امور فرش اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در خصوص اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی جهت فروشندگان فرش دستباف استان گفت: افزایش سطح اطلاعات فروشندگان در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش فرش دستباف، آشنایی با روش‌های خرید و فروش، شیوه‌های بازاریابی و کاربرد آن در محیط واقعی و بهبود نگرش فروشندگان فرش دستباف نسبت به ارتباطات موثر بازاریابی از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ی آموزشی بود.

وی افزود: در استان گلستان سالانه ۳۵ هزار متر مربع فرش دستباف، گبه و تابلو فرش توسط بیش از ۴۰ واحد تولیدی و صنفی فرش دستباف تولید می‌شود.

صحنه گفت: در بخش پایانی این دوره آموزشی شرکت کنندگان و مدرس دوره از موزه خصوصی فرش دستباف خانم خانجانی در شهرستان گنبد کاووس بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز