خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

739 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در فارس کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۳۷

مدیر دفترحراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد739 دستگاه استخراج رمز ارز که فاقد مجوزهای قانونی بوده اند درسطح شهرستان‌های حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایلنا، ابوذر الوار، افزود: از آنجا که دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، همواره تهدیدی برای صنعت برق به شمار می‌رود، این شرکت در راستای صیانت از منافع ملی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان همواره خود را مسئول دانسته و به صورت مستمر پیگیر کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز در استان است.

وی بر نقش مهم گزارش های مردمی در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان تاکیدکرد و بیان داشت: هم استانی های عزیز می‌توانند از طریق شماره 113ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره 114ستاد خبری اطلاعات سپاه، سامانه "سمات" شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفترحراست شرکت توزیع نیروی برق استان و یا برنامه"برق من" مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز را گزارش داده و از پاداش‌های مصوب، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 34 فقره سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال آن به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد و خاطرنشان کرد: دراین راستا 28 سارق دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.

الوار با بیان اینکه برخورداری از برق مطمئن و پایدار حق تمام مشترکان است، اظهار داشت:  از آنجا که سرقت تجهیزات شبکه برق، باعث خسارت به مشترکان می شود، بنابراین برخورد قاطع و بدون اغماض با سارقان تجهیزات برق رسانی به صورت مستمر ادامه دارد که امیدواریم با کاهش موارد سرقت از تجهیزات شبکه برق، بتوانیم ضمن تامین برق مطمئن و پایدار، موجبات رضایتمندی و رفاه و آسایش شهروندان را بیش از پیش فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز