خبرگزاری کار ایران

استقرار ۱۷ دستگاه ناوگان اورژانس برای چهارشنبه آخر سال مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۸۶

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشهد گفت: همزمان با شب چهارشنبه پایانی سال، ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه برای امدادرسانی به مصدومان حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال مشهد مستقر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی یزدانی با بیان اینکه یکی از مهمترین مأموریت‌های حوزه اورژانس پیش بیمارستانی امدادرسانی در چهارشنبه آخر سال است، اظهارکرد: حضور بیش از هزار پرسنل اورژانس، فعالیت ٢ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۸۷ دستگاه آمبولانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این شب تعداد کارشناسان پاسخگوی تماس‌های تلفنی افزایش یافته و حوزه مدیریت بحران و مرکز پایش‌های مراقبت‌های درمانی برای مدیریت هرچه بهتر مصدومان احتمالی و انتقال بین بیمارستانی آنان در حالت آمادگی کامل هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال، آموزش‌های لازم در این زمینه و نیز آشنایی با کمک‌های اولیه در مدارس مشهد توسط کارشناسان اورژانس ارایه شده و در کنار آن از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری، مکتوب و مجازی برای اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از این حوادث استفاده شده است.

یزدانی با ذکر این نکته که اورژانس ١١۵ از تجهیزات کامل پزشکی، امدادی و دارویی برخوردار است، افزود: مأموریت شب چهارشنبه سوری از عصر امروز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ساعات اولیه بامداد فردا ادامه می‌یابد و تمام تلاش ما این است که با بحث های آموزشی و هشداری میزان حوادث این شب خاص به حداقل برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز