خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده برای ۱۲ آرایشگاه و یک فروشگاه متخلف در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۷۰

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان گفت: طی یک هفته اخیر برای ۱۲ واحد آرایشگاه زنانه و مردانه پس از گزارش بازرسان این اداره به علت گران‌فروشی تشکیل پرونده شده است.

رحمت‌الله ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۴۰۳ کارشناسان تعزیرات به همراه اتاق اصناف در قالب گشت‌های مشترک از آرایشگاه‌های شهر بازرسی می‌کنند تأکید کرد: بیشترین موارد تخلف در آرایشگاه‌ها اخذ مبالغ غیرقانونی از مشتریان است.

وی افزود: این آرایشگاه‌ها به دلیل تخلف گران‌فروشی و عدم نصب نرخ‌نامه جریمه می‌شوند و در صورت تکرار حتماً پلمب خواهند شد.

رئیس تعزیرات کاشان در خصوص تخلف برخی فروشگاه‌ها برای اجرای طرح فجرانه کالا برگ الکترونیک اعلام کرد: طبق گزارش بازرسان این اداره تخلف یکی از این فروشگاه‌ها پس از تشکیل پرونده و بررسی محرز و حکمی مبنی بر جریمه صادر شد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام گزارش تخلف در اجرای طرح فجرانه کالا برگ الکترونیک پرونده‌ای دراین‌خصوص تشکیل شد گفت: در سبد تعریف شده، مبنایی برای خرید کالا برگ الکترونیک در نظر گرفته شده و هر فردی می‌تواند ۱۱ قلم تعریف شده را خریداری کند.

 به گفته ابوذری مردم آزاد هستند از هر برندی خرید کنند؛ اما این فروشگاه متخلف مردم را مجبور می‌کرد به جای مرغ و گوشت مواد شوینده آنهم از برند و شرکت خاصی خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز