خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

تلاش برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۹۱۶

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام از تلاش و همفکری در کنار دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودرضا طالبان امروز، ۲۵ اسفندماه گفت: به دلیل جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) همه ساله در ایام نوروز شاهد تردد بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان فارس هستیم.

وی اضافه کرد: تمام ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس با تلاش و همفکری و همدلی در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه که مهم‌ترین آن ابر آزادراه شیراز ـ اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌سازد، تأکید کرد: هر اقدامی در جهت رضایت‌مندی مردم و مسافران و کاهش تلفات و تصادفات باید انجام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: با توجه به افتتاح ابر پروژه آزادراه شیراز ـ اصفهان و بخشی از بزرگراه جهرم ـ لار و محور فراشبند ـ کازرون و دیگر راه‌های اصلی و فرعی در سال ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان فارس امیدواریم شرایط تردد مسافر تسهیل پیدا کند و شاهد کاهش تلفات تصادفات در طول محورهای استان باشیم.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی و با تمام تلاش خود به صورت شبانه روز در کنار مردم هستند تا بتوانند نوروز خوبی را برای مردم رقم بزنند و نهایتاً همه یک هدف داریم و آن خدمت به مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز