خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری محمدیه؛

۱۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه سیار شهرستان البرز اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۰۳۷

شهردار محمدیه گفت: 12 هزار نسخه کتاب برای رده‌های سنی مختلف به کتاب‌خانه عمومی و سیار شهرستان البرز اهدا شد و بزودی وارد چرخه استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، محمد پیری با اشاره به اهدای کتاب به کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان البرز گفت: کتاب‌های اهدا شده همگی سالم و نو  و در موضوعات متنوع و برای رده‌های سنی مختلف هستند که پس از بررسی‌های لازم، آماده سازی و ثبت شده و در کتابخانه سیار شهرستان البرز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شهردار محمدیه، این اقدام را گامی در راستای همراهی و تعامل هرچه بیشتر شهرداری با حوزه فرهنگ عنوان کرد و گفت:  کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاهی برای فعالیت‌های اثربخش اجتماعی، نیازمند همراهی و حمایت هرچه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های مربوطه هستند که در این راستا شهرداری محمدیه از هرنوع همکاری در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کتابخانه سیار می‌تواند موجب تحول عظیمی در افزایش انگیزه و ذوق مطالعه بین اهالی این منطقه شده و دسترسی به کتاب را برای عموم مخاطبان از هر قشر و هر رده سنی آسان‌تر سازد.

سعید محمدخانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز نیز با قدردانی از حمایت‌های شهرداری محمدیه در این رابطه  اظهار کرد: با آماده سازی و تجهیز کتابخانه سیار که مجهزترین کتابخانه سیار کشور است، ساکنان بخش محمدیه بزودی از خدمات متنوع و جذاب کتابخانه سیار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز