خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

رکورد فروش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۳۴۰

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش شش هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی  با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم پیگیری مجدانه مقوله ساماندهی انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی و مساعدت سایر قوا و دستگاه‌ها در این زمینه، از تحقق موفقیتی مهم در این خصوص با دستیابی به رکورد فروش شش و ۶۰۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری مزایده شماره ۵۹۷ اموال تملیکی در استان هرمزگان خبر داد.

وی افزود: در نتیجه برگزاری این مزایده، ۱۴۹ ردیف کالا شامل انواع ماشین آلات راهسازی، خودرو سواری، تجهیزات و اقلام مختلف به ارزش ۶۶۰ میلیارد تومان فروخته شد.

این مقام قضایی گفت: مزایده سراسری فروش اموال تملیکی موجود در انبار‌های استان هرمزگان، طی یک هفته برگزار شد که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت. 

قهرمانی تصریح کرد: نظارت بر وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اقلام موجود در این انبارها به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد تا ضمن تعیین تکلیف این کالاها در سریع ترین زمان ممکن از هرگونه هدر رفت اموال بیت المال جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود رئیس قوه قضاییه به موضوع انبارهای تملیکی، نهضتی در زمینه ساماندهی این انبارها شکل گرفت و موجب تعیین تکلیف فوری اموال مردم و کالاهای در معرض فساد شد.

وی همچنین تأکید کرد: با پیگیری دادگستری کل استان هرمزگان در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه اکنون بیشتر اقلام و کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز