خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری فارس:

پویش ملی "چشم به راهیم" تا ۱۵ فروردین ماه در فارس اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۴۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: پویش ملی چشم به راهیم پیام فرهنگی عمیقی را به مسافران جاده ای نوروز متبادر می‌کند.

به گزارش ایلنا، محسن عمادی در آیین آغاز به کار پویش ملی چشم به راهیم استان فارس که همزمان با سراسر کشور برگزار شد،افزود: یقینا خانواده ها و عزیزان مسافران چشم به راه آنان هستند بنابراین مسافران بایستی با رعایت ایمنی و رقم زدن سفری امن، سیاحت خود را به سر منزل مقصود برسانند.

 وی اظهار داشت: برای همه هموطنانی که از سراسر کشور به استان فارس سفر می کنند، آرزوی سفری ایمن داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: توصیه و تاکید ما رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط مسافران نوروزی است تا با افزایش ایمنی، شاهد تلفات و تصادف جاده ای نباشیم و هموطنان اوقات خوشی را در سفر خود تجربه کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با تمام ظرفیت ماشین آلات و پرسنل خود برای ایجاد آسایش مسافران نوروزی بسیج شده است، گفت: پویش ملی چشم به راهیم با ابتکار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سومین متوالی اجرا می شود که در سطح استان فارس نیز این پویش تا ۱۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

عمادی با تاکید بر اینکه پویش ملی چشم به راهیم پیام فرهنگی عمیقی را به مسافران جاده ای نوروز متبادر می کند، اضافه کرد: یقینا خانواده ها و عزیزان مسافران چشم به راه آنان هستند بنابراین مسافران بایستی با رعایت ایمنی و رقم زدن سفری امن، سیاحت خود را به سر منزل مقصود برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز