خبرگزاری کار ایران

توسط یک خانواده نیکوکار انجام گرفت؛

هزینه خرید ۲ دستگاه آمبولانس برای پیوستن به ناوگان اورژانس فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۱۰

در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ خانواده خیر و نیک اندیش ۴۵ میلیارد ریال با هدف کمک به ناوگان اورژانس استان فارس اقدام کرد.

به گزارش ایلنا، خانواده نوروزی با امضای تفاهم نامه ای به ارزش ۴۵ میلیارد ریال هزینه خرید ۲ دستگاه آمبولانس برای پیوستن به ناوگان اورژانس استان فارس را تقبل کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت: با توجه به نیازسنجی اعلام شده از سوی مجمع خیرین تامین سلامت فارس و اعلام نیاز مراکز درمانی و فرسوده بودن ۵۰ درصد از ناوگان آمبولانسی استان، این خانواده خیر، با در نظر گرفتن این نیازعرصه سلامت، هزینه خرید ۲ دستگاه آمبولانس را اهدا کردند.

علی اکبر رامجردی افزود: خیرین استان فارس در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ با انعقاد ۱۰ تفاهم نامه هزینه ۱۰ دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات بهتر در استان را متعهد شدند.

این آمبولانس ها را خیرین شیراز ، ارسنجان ، قیر و کارزین، نی ریز، کوه چنار ، قائمیه ، استهبان و کازرون برای استفاده در پایگاه های اوژانس شهری و بین شهری و مراکز بیمارستانی تامین هزینه کردند.

خیرین و مردم استان فارس می توانند برای پیوستن به خیل نیک اندیشان عرصه سلامت فارس و مشارکت در کارهای خیر و نیز خرید آمبولانس با کارشناسان مجمع خیرین تامین سلامت با شماره ی ۰۷۱۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس بگیرند و از فضاهای و فرصت های کارهای خیر اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز