خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت ۶۰ تیم راهداری آذربایجان غربی در طرح نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۳۰

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۶۰ تیم راهداری استان با ۹۰۰ راهدار در طرح نوروزی در سطح جاده‌های ارتباطی استان مستقر و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به استقرار  این تعداد گشت راهداری در محورهای استان اظهارداشت: همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد لحظه ای محورها مشغول خدمت رسانی خواهند بود و تمهیدات لازم برای زمان های پیک سفر برنامه ریزی‌ شده است.

وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل مسیرهای ارتباطی استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

دست نشان تصریح کرد: طرح نوروزی راهداری استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و در این ایام راهدارخانه های استان، آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را دارند.

وی با اشاره به اینکه این اداره‌کل از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا خدمت‌رسانی مطلوبی را در ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی، در ایام طرح داشته باشد، یادآورشد: امید است رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی با دقت به علائم نصب شده در جاده که زبان گویا هستند و همچنین با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز تصادفات جاده‌ای پیشگیری و سفری امن و خاطره انگیز برای خود و خانواده فراهم کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۶۰ تیم راهداری استان با ۹۰۰ راهدار و با استفاده از ۴۹۴دستگاه ماشین آلات در طرح نوروزی در سطح جاده‌های ارتباطی استان مستقر و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

دست نشان، خاطرنشان کرد:کاربران جاده ای  می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ در تماس باشند.

به گفته دست نشان همزمان با طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن با عنوان «چشم براهیم» با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به صورت کاملا متمایز از سال های قبل در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز