خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز بارش باران در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۶۸

مرز رازی برفی است/تردد بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده های استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز بارش باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مرز رازی شاهد بارش برف هستیم.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: طبق رصد دوربین ها هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران در اکثر نقاط استان هستیم و از ساعاتی قبل بارش برف در پایانه مرزی رازی آغاز شده است.

وی افزود: ازکاربران جاده ای درخواست می شود قبل از آغاز سفر با استفاده از اپلیکیشن 141 و یا تماس تلفنی با این سامانه اطلاعات کافی از وضعیت راه ها را به دست آورده و نسبت به انجام سفر اقدام کنند.

‍ دست نشان همچنین از تردد بیش از یک میلیون و ششصد هزار  وسیله نقلیه در جاده های آذربایجان غربی  از آغاز اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: طبق رصد دستگاه های تردد شمار استان، کل تردد های ثبت شده در ورودی و خروجی استان از زمان اجرای طرح نوروزی ۳۰۴هزار و ۵۸۷ وسیله نقلیه است.

دست نشان اظهار کرد: در سه روز گذشته از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ فاصله غیر مجاز با میانگین ۴.۳۱ درصد بیشترین میزان تخلف ثبت شده در محور های مواصلاتی استان را به خود اختصاص داده است.

وی یاد آور شد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارت تصویری در سطح جاده های استان، خودرو های سواری و وانت بار بیش از یک میلیون و ۴۴۹ هزار تردد بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و خودروهای سنگین با بیش از ۱۶۵هزار, و اتوبوس با ۱۰هزار و ۲۴۶ تردد در رده های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

دست نشان ادامه داد: میانگین بیشترین تردد  از آغاز اجرای طرح نوروزی تا پایان سومین روز، مربوط به محور میاندواب - ملکان با ثبت بالغ بر ۵۵ هزار تردد وسیله نقلیه بوده که باند برگشت این مسیر نیز در رتبه دوم و محور بوکان سقز در رتبه سوم قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان ۲۲۷ خودرو درساعت بود افزود: اوج ساعات تردد در جاده های استان بین  ساعت ۱۷تا۱۸ ثبت شده است.

این مقام مسئول گفت: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راه های استان در سومین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ بالغ بر ۵۳۳ هزار وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کرده اند اظهار کرد: همچنین در این زمان بیش از ۱۰۵ هزار تردد در ورودی و خروجی های استان ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز