خبرگزاری کار ایران

آغاز سال نو در مشهد با بارش باران و برودت هوا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۹۱

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با نفوذ و گسترش سامانه ناپایدار بارشی که از امروز به استان وارد می‌شود انتظار می‌رود در لحظه تحویل سال بیشتر مناطق استان شاهد بارش رحمت الهی باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، زهرا آهنگرزاده اظهارکرد: بر همین اساس از ساعات بعد از ظهر امروز انتظار می‌رود با نفوذ و گسترش سامانه ناپایدار بارشی به استان، شاهد افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان باشیم که این شرایط فردا نیز در استان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:بارش‌ها به صورت رگبار باران و در مناطقی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ، همراه با آب گرفتگی و در نواحی مستعد وقوع سیلاب پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به پدیده مهم دیگری که برای امروز و فردا پیش‌بینی شده است گفت: وزش باد شدید در بیشتر مناطق استان رخ خواهد داد که در نواحی بادخیز، همراه با وقوع گرد و خاک، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

آهنگر زاده افزود: امروز و امشب به طور موقت افزایش دمای هوا در خراسان رضوی رخ می‌دهد و انتظار می‌رود از فردا روند کاهشی دما در استان آغاز شود.

وی ادامه داد: بیشترین دمای هوای خراسان رضوی در شبانه روز گذشته مربوط به مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس و کمترین دما متعلق به شهرهای تربت حیدریه و گلمکان با هشت درجه ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین ۹ تا ۱۹ درجه بالای صفر در نوسان بود همچنین در این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد از سبزوار و بردسکن با حدود ۳۶ کیلومتر در ساعت ثبت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز