خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده کندوان از تهران به مازندران یک‌طرفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۲۷

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان برای کم‌شدن ترافیک از تهران به به سمت مازندران یک‌طرفه شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت:  محدودیت تردد همه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور کندوان و آزادراه تهران- شمال) اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این محدودیت تا زمان روان شدن ترافیک ادامه دارد، افزود: در جاده هراز هم به صورت مقطعی از لاسم تا پلیس راه لاریجان یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلات نورزی و ترافیک سنگین در جاده‌ها، رانندگان حتما به توصیه‌های ماموران پلیس راه توجه داشته باشند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان خواست از سرعت زیاد و سبقت بیجا خودداری کنند و هنگام خواب آللودگی رانندگی نکرده و به استراحت کنند.

وی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر شدت بارش‌ها در مناطق غربی استان به نسبت مناطق پایین دست بیشتر است و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد در محور‌های کوهستانی و ریزش سنگ وجود دارد به رانندگان توصیه کرد در محور‌های کوهستانی با احتیاط برانند و در مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند و به قله‌ها صعود نداشته باشند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز