خبرگزاری کار ایران

راهداران فارس در آماده باش بارش های پیش رو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۱۷

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آماده باش راهداران و ماشین الات راهداری استان در بارش های پیش رو خبر داد.

 به گزارش ایلنا، محمد عمادی گفت: در بارش های پیش رو راهداران فارس با تمام توان عملیاتی آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

وی افزود :۳۵۳ انواع دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۶۹ دستگاه ماشین آلات سبک ، ۱۸۷ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۹۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

عمادی خاطرنشان کرد : هم چنین ۴۱۰ نیروی راهدار در قالب ۷۴ اکیپ راهداری با تمام توان عملیاتی و به صورت مستمر در سطح راه های استان حضور دارند تا تردد ایمن و روانی را در سطح راه های استان برقرار سازند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن توصیه به رعایت قوانین و‌مقررات رانندگی گفت : از تمامی کاربران جاده ای می خواهیم با سرعت مطمنه رانندگی کنند و از رفتارهای پرخطر ترافیکی پرهیز کنند.

وی یادآور شد : سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده ای می باشد و‌هموطنان عزیز می توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه ها ، هواشناسی جاده ای و ... مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز