خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

ستاد حکمرانی مردم با محوریت شعار سال آغاز بکار خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۱۰

دستیار استاندار البرز در امر مردمی سازی دولت گفت: دولت و مجموعه دولت در استان البرز بایستی شرایط حضور مردم در عرصه اقتصاد را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، میلاد بوئینی با عنوان اینکه ستاد حکمرانی مردم در استان البرز با محوریت شعار سال شروع بکار خواهد کرد، اظهار کرد: در سال هایی که گذشت قدرت و تاثیر مردم در عرصه های اجتماعی و کنترل بحران ها به خوبی درک شد و این اطمینان به توانمندی گروه های مردمی در بین مسئولان ایجاد شد.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، تمامی ارکان زیر مجموعه دولت مردمی در استان البرز اعم از ادارات کل،سازمان ها و ادارات باید به مردم میدان دهند و شرایط حضور فعال آنان در عرصه اقتصاد در تمام شئون تصمیم گیری، اجرا و نظارت را فراهم کنند.

این مسئول گفت: مسئله اقتصاد، مسئله مهمی است که کشور را در سالیان گذشته درگیر کرده است لذا از آنجایی‌ که مسئله اقتصاد ارتباط تنگاتنگی با معیشت مردم دارد به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مشکلات اقتصادی رفع شود از بسیاری مشکلات نیز گره‌گشایی خواهد شد.

دستیار استاندار البرز در امر مردمی سازی دولت گفت؛ مجموعه دولت باید از تصدی گری اقتصاد فاصله گرفته و نقش تسهیلگری پیدا کند. در این راستا لازم است دولت بستری امن و قابل اعتماد و پایدار برای ارزش آفرینی و کارآفرینی توسط اصناف مختلف بوجود آورده و آرامش روان را برای فعالین اقتصادی و ظرفیت های مردمی به ارمغان آورد.

بوئینی در پایان افزود: با وجود حضور مسئولان استان البرز به ویژه استاندار البرز و دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت و ادارات کل به عنوان اعضای اصلی ستاد حکمرانی مردم با همکاری گروه های مردمی و تخصصی در جای جای استان، امید داریم این مسیر با محوریت شعار سال با سرعت مطلوب و دقت بیشتری طی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز