خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

دستگاه های اجرایی کار واقعی برای دورکاری کارکنان در نظر بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۶۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه های اجرایی موظفند در روزهای دورکاری ، کار واقعی برای هر یک از کارکنان خود تعریف و مشخص کنند.

به گزارش ایلنا، محسن نعمتی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی موظفند نمونه تعهدنامه دورکاری کارکنان را در ابتدای هر دوره برای معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارسال کنند، افزود: فرم ارزیابی کارکنان دورکار نیز در پایان هر دوره باید تکمیل و توسط دستگاه‌های اجرایی به این معاونت ارسال شود.

وی ادامه داد: ساعت شروع و پایان کار روزهای هفته بجز ماه مبارک رمضان از هفت و سی دقیقه تا ۱۵ و در روزهای پنج‌شنبه از هفت و سی دقیقه تا ۱۴ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: چنانچه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی قوانین و مقررات دورکاری را رعایت نکرده و یا گزارش عملکرد خود را در موعد مقرر ارسال نکنند، مجوز دورکاری آنان لغو خواهد شد.

نعمتی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به عملکرد کارکنان در دوره دورکاری نظارت دقیق داشته باشند و چنانچه کار تعریف شده توسط کارکنان انجام نشده باشد باید به عنوان مرخصی محسوب شود.

وی ادامه داد: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کالاهای ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز