خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های گردشگری در ایام نوروز قزوین فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۸۳

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین با بیان اینکه با تاکید استاندار و معاون عمرانی تمهیدات لازم برای فعال بودن اماکن بعد از افطار تا پاسی از شب فراهم می‌شود، گفت: باتوجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان سعی داریم شب‌های زنده را در دولت‌خانه و سعدالسلطنه داشته باشیم.

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سفرهای نوروزی گفت: اولین جلسه در این حوزه آذر ماه با حضو  معاون عمرانی استاندار، دومین جلسه در بهمن و سومین جلسه در هفته گذشته با حضور استاندار برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: براساس مصوبات، بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری از اوایل بهمن آغاز شده و ایرادهای موجود برای رفع به واحدها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: از اواخر بهمن و اوایل اسفند هم دور دوم نظارت انجام و تمام تاسیسات با رفع معایب آماده خدمت رسانی هستند.

به گفته این مسئول در ایام نوروز، هیچ گونه افزایش نرخی در تاسیسات گردشگری نخواهیم داشت و تمام نرخ‌ها برای شهریور ماه است.

محمدی با اشاره به اینکه شش نوروزگاه در شش شهرستان استان برپا شده عنوان کرد: نوروزگاه مرکز استان هم در دولت‌خانه دایر شده است و امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم بتوانیم برای گردشگران لحظات خوشی را رقم بزنیم.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: البته ساعت فعالیت موزه‌ها براساس مصوبه کشور از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر خواهد بود.

برگزاری تورهای نیم روزه استان گردی

به گفته محمدی در طول سال با کمک راهداری بیلبوردهایی در سطح راه‌ها نصب و ظرفیت‌های استان قزوین معرفی شده و امدیواریم بتوانیم شاهد افزایش حضور گردشگر باشیم.

وی اظهار کرد: از ظرفیت دفاتر خدمات مسافرتی برای استان گردی و قزوین کردی داریم و سعی شده برنامه‌های نیم روزه طراحی شود، همچنین با دفاتر تهران برای برگزاری تورهای قزوین گردی هماهنگ شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: علاقمندان برای حضور در این تورها می‌توانند در ایام نوروز به دفاتر خدمات مسافرتی و هم به میزهایی که در دولت خانه و سعدالسلطنه دایر شده، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز