خبرگزاری کار ایران

ارسال محموله هلال احمر گیلان به مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۲۸

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی از سوی این جمعیت به مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کمیل پرناک امروز، با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یک کامیون شامل ۱۶ هزار و ۳۶۸ قوطی کنسرو لوبیا چیتی ۴۵۰ گرمی، ۲۱۹۹ قوطی کنسرو تن ماهی ۱۸۰ گرمی، ۱۳۷۹ بسته عدسی ۹۰۰ گرمی، ۱۴۱۹ بسته لوبیا چیتی ۹۰۰ گرمی، ۱۶۲۴ بسته شکر ۹۰۰ گرمی، ۷۰۹ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۳۰۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰۹۵ بسته چای ۲۰۰ گرمی و ۱۳۸۰ بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری توسط جمعیت هلال احمر گیلان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی از مردم نوعدوست استان گیلان که هلال احمر را پشتوانه و امانتداری لایق دانسته و در تمامی بحران‌های کشوری و استانی دوشادوش فرزندانشان در هلال احمر حضور بسیار تأثیرگذاری دارند قدردانی کرد و افزود: نیروهای امدادی جمعیت استان در طول سال به صورت شبانه روزی در خدمت مردم شریف خواهند بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: بارش شدید باران که از ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده، سبب طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن مسیرهای روستایی در بعضی از مناطق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز