خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز:

زیرساخت های مناسب برای ورود بانوان به ورزشگاه حافظیه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۸۷۶

مسئولان فارس شرایط را برای حضور بانوان مهیا کنند

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ آزادگان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف دریا بابل کاسپین رفت که این دیدار بابا نتیجه یک بر صفر سه سود طلایی پوشان شیرازی به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از این دیدار با بیان به اینکه  در دوهفته اخیر فرصت سوزی های بسیاری داشته ایم، گفت: در بازی های اخیر حداقل  2 یا 3 گل میتوانستیم وارد دوازه حریف کنیم اما خوشبختانه به هدفمان که پیروزی بوده رسیدیم اما برخی فرصت سوزی ها یک جا گریبان تیم را خواهد گرفت که قابل جبران نخواهد بود.

مهدی رجب زاده با اشاره به رقابت نزدیک و بسیار حساس در این چند هفته آخر مسابقات، گفت: تلاش خواهیم کرد در ادامه راه به جایگاه واقعی خودمان برسیم و قطعا در مسابقات آینده گل های بیشتری خواهیم زد و بعنوان تیم برنده زمین مسابقه را ترک خواهیم کرد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ضمن درخواست از مسئولان استان فارس در خصوص مجوزحضور بانوان در ورزشگاه حافظیه شیراز گفت: فکر میکنم امکانات و زیرساخت های مناسب جهت حضور بانوان درورزشگاه حافظیه شیراز وجود دارد و حضور آنها میتواند بسیار به تیم ما کمک کند.

مهدی رجب زاده تصریح کرد: خیلی از بانوان طرفدار تیم فجر در کوچه و خیابان از ما درخواست ورود به ورزشگاه و تماشای مسابقات خانگی را دارند که بنده ازهمین تریبون از مسئولان استان فارس خواهش میکنم اگر میتوانند شرایط را برای حضور بانوان مهیا کنند تا بانوان هم بتوانند از این مسابقات دیدن کنند.

رجب زاده در پایان سخنان خود گفت: از سردار بوعلی فرمانده سپاه فجرفارس که همه هواداران و ما به ایشان علاقه داریم و اعضا محترم هیئت مدیره باشگاه خواهش میکنم اگر امکانش وجود دارد موضوع ورود بانوان به ورزشگاه را پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با این پیروزی و کسب51 امتیاز در جایگاه سوم جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت و از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می آید.

تیم های خیبر خرم آباد با 55 و چادر ملو اردکان با 54 امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز