خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان مطرح کرد؛

فلک الافلاک در میان پنج جاذبه پربازدید کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۰۹

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک خرم آباد روز شنبه برای دومین روز متوالی در میان پنج جاذبه پربازدید کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، عطا حسن پور روز یکشنبه دوازدهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده روزهای 10 و 11 فروردین جاری؛ این اثر تاریخی استان پس از تخت جمشید، حافظیه، سعدیه و مجموعه سعدآباد در رتبه پنجمین جاذبه پربازدید کشور قرار گرفته است.

وی افزود: پس از قلعه فلک الافلاک، آثاری همچون پاسارگاد، طاق بستان، باغ فین، چهل ستون، شوشتر و کاخ گلستان قرار گرفته‌اند.

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفند سال گذشته تا پایان 11 فروردین جاری؛ 96 هزار و 801 نفر بازدید کننده از قلعه فلک الافلاک بازدید کرده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

حسن پور با اشاره به بازدید 8 هزار و 215 بازدید کننده در روز یازدهم فروردین از این اثر تاریخی اظهار داشت: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 8 هزار و 18 نفر از این جاذبه تاریخی استان بازدید کرده و در سال های اخیر هم در میان پنج جاذبه پربازدید کشور قرار گرفته است.

وی گفت: بر پایه این گزارش جاذبه های تاریخی لرستان پس از استان های فارس و تهران در رتبه سوم پربازدیدترین جاذبه های تاریخی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز