خبرگزاری کار ایران

جزایر هرمزگان از سه میلیون و ۴۰۷ هزار مسافر نوروزی میزبانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۱۶۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: سه میلیون و ۴۰۷ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون، به صورت تجمیعی رفت‌ و برگشت، سفر دریایی به جزایر استان را داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد محسنی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همچنین از ابتدای سفرهای نوروزی در هرمزگان تاکنون، ۶۳۸ هزار خودرو (تجمیعی رفت‌وبرگشت) به جزایر استان وارد و خارج‌ شده‌اند.

وی بیان کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۱ فروردین، پنج میلیون و ۲۱۰ هزار مسافر و گردشگر اقامت شبانه در استان هرمزگان ثبت‌شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه این آمار اقامت شامل اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی است، اظهار کرد: موج سوم ورود مسافران و گردشگران به استان در روزهای انتهای ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات عید فطر پیش‌بینی شده است، بر همین اساس، این ستاد تا ۲۴ فروردین به مسافران و گردشگران که هرمزگان را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، خدمات ارائه می‌دهد.

گفتنی است، مقصد بیشتر مسافران نوروزی و گردشگران ورودی به استان هرمزگان، شهرهای بندرعباس، قشم، هرمز، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و سیریک بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز