خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

تنگه هرمز تا پایان هفته مواج است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۸۶

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان گفت: شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا روز جمعه هفدهم فروردین ماه به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب مواج و متلاطم است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی حمزه‌نژاد گفت: دریا طی امروز (چهارشنبه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب با افزایش سرعت بادهای غربی، متلاطم خواهد شد که توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها به ویژه شناورهای سبک صیادی و تفریحی انجام شود.

وی بیان کرد: امروز (چهارشنبه) همچنین در ساعات صبح پدیده غالب سواحل و جزایر مه صبحگاهی خواهد بود که سبب کاهش موقتی دید افقی در برخی جزایر نیز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: در طول روز در آسمان استان گذر ابر پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وقوع رگبار پراکنده باران در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

حمزه‌نژاد با اشاره به نوسان دمایی یک تا ۲ درجه‌ای دما در استان، گفت: در شبانه روز گذشته دمای شهر بندرعباس ۲۰ درجه بالای صفر گزارش شده است و همچنین حاجی‌آباد با ۱۵ درجه و جاسک با ۲۴ درجه به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز