خبرگزاری کار ایران

دادستان عنبرآباد:

اختلافات طایفه‌ای انگیزه اصلی قتل ٢ نفر در جنوب کرمان بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۹۷۹

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با تشریح جزییات حمله به ۲ دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت در جنوب کرمان گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.

به گزارش ایلنا از دادگستری کرمان، حامد عمرانی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: سال گذشته در اثر اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود.

وی افزود: به دلیل نبود زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری می‌شده است.

این مسئول قضایی اضافه کرد: امروز یکی از بستگان متهم به قتل برای ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند.

دادستان عنبرآباد ادامه داد: به سرعت فرد مجروح به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس برای ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

وی اظهار کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این است افراد مهاجم از طایفه مقتول نزاع سال قبل هستند و پس از کسب اطلاع از اینکه فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده است دوباره در مسیر آمبولانس کمین می‌کنند و در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک بیمار قلبی بوده است حمله می‌کنند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح می‌شود.

عمرانی افزود: افراد ضارب دوباره به آمبولانس دوم که (حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده است) حمله می‌کنند و در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی وارد نشده است.

دادستان عنبرآباد با بیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده است، افزود: در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز